Ir al contenido principal

Мојот прашалник сега и нашите споменарки од средно - едно, те исто

Во моментов работам на креирање прашалници за моето истраживање во Македонија и се потсетив на оние тетратките од порано што ги правевме со прашање на секоја страница. Заборавив како ги викавме. Па после ги дистрибуираш мегу другарките во класот и забавно беше да читаш: омилена песна, омилена боја итн (воопшто не се сеќавам како беше). Ние сме тренирале за уште од мали да изготвуваме прашалници и никој не ви го кажал тоа ха, ха...

Инаку многу важно за успешен да ви е прашалникот во пракса е да им гарантираш анонимност и да нема политика тука.

Мене ми е за мене, владата ни опозицијата ми го плаќа курсот па мислам дека тоа е важно. Користа од тоа е најголема за државата да не живее народот во заблуда, а богами и за политичарите да се преиспитаат малку.

Инаку читам „порачани„ статистики на интернет за Македонија и моја задача е да ги откријам оние со предрасуди и како такви да ги напишам во мојот труд.

Затоа е многу важно да има и невладини организации иако во теорија можи и да се повеќе владини.

Колку повеќе оригинален материјал толку поголема оценка. Препишување нама. Па и што ќе ми е, интересно е да дојдеш до некое свое откитие отколку промовираш нечие туѓо мислење, нели.
Секако дека има секогаш предрасуди. Најважно е да ги откриеш и признаеш и како такви да ги презентираш во трудот.

На пример, јас сум за пазарна економија и потребно е да образложам зошто. Не значи дека сум во право, но така сум си убедена. Личните убедувања немаат тука место.

Исто така, потребно е прашањата да се јасно формулирани, да не се двосмислени. Тие треба да се формулирани така да бидат интересни за одговарање. Тука пак да се потсетиме на нашите споменари со прашалници во средно. Нели беше забавно да се оговара на тие прашања и са се споредуваат вкусови. Бевме пресречни да бидеме од повеќето што ја сакаат таа песна или дека си била и ти заљубена хе, хе.

Оптимален број на прашања е важно за испрашаните да не го загубат брзо интересот кога пополниваат. Се почнува со едноставни но еднакво важни прашања а оние по збунувачките и не толку важни (доколку ги имате) се оставаат за на крај.

Да се навратиме на прашалниците од средно што си ги правевме. Нели има тука логика дека и таму така беше.



Не знам дали така и во средно правевме или и имињата си ги пишувавме хе, хе.

И за крај, само сакам да кажам дека ова не е сѐ што може да се напише за прашалниците. Ни најмалку. Имаат и тие многу недостатоци и постојат други методи. Кој ќе го користите зависи од вашата цел, можности и природата на вашето истражување. Но сепак вреди да се потсетиме на фактот дека сите ние во Македонија сме имале искуство со нив. И тоа во раните тинејџерски години.

Comentarios

Entradas populares de este blog

Ми рекоја критички да размислувам, па на сё што прочитав мана му најдов

Како сум се запишувала денеска, како на норма да сум. Можеби претерав ама после ќе ми судите , поглавјето го завршив со многу депресивна реченица. Демек од толку што им било лошо за младите генерации, до ден-денеска сме трауматизирани од лошото искуство. Ај ве молам, кој од вас е истрауматизиран од Југославија? Многу сум драматична! Дали не ви е смачено постојано да слушате како некој бара работа како и вие или имате некаде каде да работите. Не ви се работи таму каде што сте или сте затуцани на истото работно место со години и знаете дека нема друго за вас, платата ви е трагична и роботните услови очајни... Секоја следна генерација што иди ги слуша истите приказни за Вас, за другите - и тие очајуваат. Е па тоа ти е траума (не сум психолог, ова во резерва дa си го ставите). Лажам - сушам, оти незнам како да објаснам дека и покрај тоа што ништо не било како што треба, сепак ние денеска плачиме за Југославија. Тоа е друга книга за пишување. Подобро да не мислат истрауматизирани отколку гл…

Што е култура на зависност и доминација

Како и во стариот систем така и во новиот систем не стивнува т.н. „култура на зависност и доминација„. Дали тоа беше централната власт во Белград без нови идеи или новата политичка елита во независна Македонија исто толку уназадена, економскиот раст и развој секогаш зависеше и висеше на конец.


Луѓето сакаат ситуацијата да се промени, но се чувствуваат немоќни како индивидуи.
Овдека се поставува прашањето дали за наше добро треба да се бориме за промена во општесвото или да се промениме ние како личност.



Две гледишта доминираат. Економистите и политичарите викаат дека треба да се сконцентрираме на опшетствените промени, додека пак психијатрите и свештени лица (не тие од МК) кои работат дирекно со личноста сметаат дека треба да работиме на личен развој затоа што, во спротивно нема опшествени промени на подобро.


Тоа е исто како и дилемата: што беше прво, кокошката или јајцето?


Луѓето настојуваме да создадеме подобро општество преку подобрување на општествено-економскиот и политички систем …

Магистер по Наука со заслуги: И тоа бидна - сега што?

И тоа бидна. Магистер по наука со заслуги т.е. научник сум официјално по Развојни науки. Тоа значи сѐ знам за сиромаштија и беда. Каква и глупост да треснам, се важи како ептен да ме бидува и мора „Амин„ на се што ќе кажам :).


Има три нивоа: М-р, М-р со заслуга и М-р со особено постигнување. Значи нешто како осумка му доаѓа. До крајот на студиите не знаев што значат оценките па се бунев на секое, а професорите ми се смееја дека многу драматизирам хе, хе. Е па тоа што се искурназив да пишувам за МК а книга нема тука за МК (оригинални ми се мислите, ама пак морам да ги одбранам дека и друг некој нешто слично смислил) ме чинеше скапо. Од сите оценки, најслаба ми е за Македонија, Тоа кога се прајш паметен и на крај ќе се изглупираш. Излегува дека повеќе знам за Индија од Македонија, затоа што повеќе литература и научно истражување за Индија од Македонија. Основната забелешка ми беше колку треба да си навистина сиромашен за на некој да му падне жал и да преземи нешто на таа тема? Без разли…